Tas, ticket & gaan - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Thijs Janssen - WaarBenJij.nu Tas, ticket & gaan - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Thijs Janssen - WaarBenJij.nu

Tas, ticket & gaan

Door: Thijs Janssen

Blijf op de hoogte en volg Thijs

17 Juni 2014 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Zo. Na vijf weken voorbereidingen is het eindelijk zo ver, ik ga. Nu wordt het echt tijd om een 'ik ga weg' blog te typen, ruim 15 uur voor vertrek. Ik ga richting Zuidoost-Azië, en daar kijk ik wel waar ik terecht kom. Hoe lang, geen idee. Waarheen, ik zie het wel. En het waarom, ik wil heel graag een keer alleen op reis. Op mezelf aangewezen zijn en zelf mijn boontjes doppen (Ja papa en mama, dat schreef ik echt). En daarnaast kan ik mooi wat artikelen voor mijn afstuderen maken, zo doe ik ook nog eens wat nuttigs.

Mijn tas is net ingepakt, mijn ticket uitgeprint, mijn eerste hostel geboekt en daar houdt het op. Het vliegtuig in, op naar Bangkok. Zenuwen? Niet echt. Ik ken mezelf, ik loop toch in zeven sloten tegelijk, dus waarom zou ik me druk maken...

In Bangkok weet ik eigenlijk nog steeds niet wat er gaat gebeuren. Ik ga vast leuke en mooie dingen zien, een WK-wedstrijd kijken, mensen leren kennen, een cultuurshock meemaken, maar vooral alleen op reis zijn. Weg van iedereen, weg van de veilige haven en het avontuur tegemoet. Gelukkig zijn er tegenwoordig bijna duizend manieren om contact te houden, dus die zal ik dan maar even opsommen!

Optie een, kom even langs! Altijd gezellig maar wel een dure hobby. Stuur me even een berichtje en dan komen we er vast uit!

Whatsapp of sms me, dat kan ik allebei ontvangen. (06-43201640)

Stuur een pakketje, altijd leuk. Doe er vooral drop in, dat hebben ze daar niet, dus dat ga ik missen. Frikandellen speciaal mogen ook altijd. Laat me even weten als je wat op wil sturen dan zal ik een adres doorsturen (de spullen moeten wel minimaal een week of 3, 4 houdbaar zijn). Dan kan ik het pakketje ophalen bij het postkantoor in kwestie.

De laatste optie. Als je mijn gezicht wil zien, kun je altijd met me skypen. Voeg me toe (ThijsJanssen1990) en app of sms me even dat je wil skypen en dan spreken we wat af!

Nu wordt het tijd om nog wat uurtjes te gaan slapen en morgen het laatste afscheidsfeestje met mijn zussen, ouders en nichtjes/neefjes te vieren... Ik hoop en denk een fantastische reis tegemoet te gaan en dat zal ik zo af en toe hier met jullie gaan delen! :)

  • 17 Juni 2014 - 01:56

    Rowan, Eveline & BabydeVries:

    Morgen een laatste knuffel broer! Afscheid voor lange tijd, jakkes! Maar we gunnen jou uiteraard wel die prachtige ervaring die je op doet deze reis! En we skypen sowieso als we eindelijk je neefje kunnen showen! Dikke kus en knuffel.

  • 18 Juni 2014 - 14:55

    Pieternel:

    Veilig aangekomen! Sloot 1 overwonnen. Nu die andere 6 nog ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, 's-Hertogenbosch

Mijn eerste reis

Mijn eerste keer backpacken in Zuidoost-Azië!

Recente Reisverslagen:

19 September 2014

Reizen is niet leuk

04 September 2014

De eeuwige Cambodjaanse kerstboom

03 September 2014

Ritsen

12 Augustus 2014

Armbandje

05 Augustus 2014

Stempel
Thijs

Actief sinds 12 Mei 2014
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 4007

Voorgaande reizen:

16 Juni 2014 - 01 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: